Punca Sebenar Isteri Hafiz Suip Dikritik Pakai Pakaian "SARUNG NANGKA" Di Majllis Khatam Al-Quran !! – Resep Masakan

Punca Sebenar Isteri Hafiz Suip Dikritik Pakai Pakaian "SARUNG NANGKA" Di Majllis Khatam Al-Quran !! – Resep Masakan – baiklah penikmat kuliner semua, pada postingan ini tabloidkuliner.com akan berbagi informasi tentang “Punca Sebenar Isteri Hafiz Suip Dikritik Pakai Pakaian "SARUNG NANGKA" Di Majllis Khatam Al-Quran !! – Resep Masakan“. admin harap resep ini membawa manfaat untuk pengunjung semua yang hobi memasak. jangan lupa bagikan Punca Sebenar Isteri Hafiz Suip Dikritik Pakai Pakaian "SARUNG NANGKA" Di Majllis Khatam Al-Quran !! – Resep Masakan ini ke rekan kamu ya.

Punca Sebenar Isteri Hafiz Suip Dikritik Pakai Pakaian "SARUNG NANGKA" Di Majllis Khatam Al-Quran !! – Resep Masakan

Tak kahwin lagi penyanyi #Hafiz Suip dan pasangan Nureffy Jasreel Abdullah dah dihentam peminat.. Mula-mula pasangan ini dikritik sebab ambil gambar pre-wedding berpeluk-pelukan macam dah sah laki bini..

Kali ini, bakal isteri Hafiz buat  sebuah majlis khatam #Al-Quran secara sederhana pun kena kecam juga.. Kalau elok caranya tu buat majlis memang tak akan dikecam, dah buat majlis agama.. Tapi, pakai baju ketat macam ‘sarung nangka’..

Hina sangat ka diri tu kalau waktu majlis khatam Al-quran pakai baju yang longgar? Asal nak nampak cantik je kena pakai baju ketat-ketat.. Memang #tudung tu dipakai bila ada majlis Agama saja ka? Tang mana belajar ni, buat malu jerrr….

Hari ini ambil gambar berpeluk-pelukan dengan tunang, besok buat majlis khatam Al-quran, bagus!! Ni la yang jadi bila #Agama dibuat main-main oleh orang yang tak bertanggungjawab.. Nak tunjuk perangai tak elok pun, tak payah la nak pakai macam tu di majlis agama..

Tak dinafikan elok dah bakal isteri Hafiz buat #majlis khatam al-quran ni, sebab memang jarang nak jumpa pasangan selebriti nak buat majlis khatam al-quran dengan isteri dorang.. Tapi, tak kena pulak cara berpakaian tu..

Dari pakai baju ketat-ketat macam tu lebih elok pakai jubah, ada je Miss A rasa jubah yang boleh direka pereka fesyen terkenal yang longgar.. Ini ketat betul, dah serupa telanjang dah #Miss A tengok..

from Baca Disini http://ift.tt/24R5ygT
Punca Sebenar Isteri Hafiz Suip Dikritik Pakai Pakaian “SARUNG NANGKA” Di Majllis Khatam Al-Quran !! – Resep Masakan, Resep Kue Kering, Resep Kue Basah, Tips Sehat, Berita Popular


itulah tadi sharing tentang “Punca Sebenar Isteri Hafiz Suip Dikritik Pakai Pakaian "SARUNG NANGKA" Di Majllis Khatam Al-Quran !! – Resep Masakan”. semoga resep ini memberi manfaat untuk anda sekalian. Jangan lupa untuk share ya supaya semakin banyak orang yang tau resep Punca Sebenar Isteri Hafiz Suip Dikritik Pakai Pakaian "SARUNG NANGKA" Di Majllis Khatam Al-Quran !! – Resep Masakan ini.

Sumber gambar & resep disadur dari : resepmasakandapurindonesia.blogspot.com

Resep Lainnya Yang Banyak Disuka

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *